Rada (tfu…Parodia!) etyki reklamy na FALI

Czy kontrowersyjna kampania Aqua Parku Fala, która wywołała burzę w mediach społecznościowych, narusza zasady etyki reklamy? W obliczu skargi do Komisji Etyki Reklamy, post z hasłem „FALA TYLKO DLA DOROSŁYCH” oraz obrazkiem płaczącego dziecka wzbudził wiele emocji. Czy rzeczywiście ogranicza dostęp dzieci do przestrzeni publicznej, czy może był to tylko
Szkolenie Social Selling Employee Advocacy

Czy Twoja wiedza z LinkedIna przetrwa dłużej niż jeden dzień?

Czy wiesz, że LinkedIn został oficjalnie uruchomiony 5 maja 2003? W tym roku więc kończy 21 lat. Gdyby był człowiekiem w Stanach Zjednoczonych mógłby już legalnie kupować alkohol, a w Polsce wchodzić do najbardziej prestiżowych klubów i dyskotek. Oczywiście w 2003 roku nie był to LinkedIn, którego znamy dzisiaj. Pierwotnie

Warsztaty Strategiczne - Strategia Komunikacji Marki

Dlaczego większość marek nie jest autentyczna?

Nie wyobrażam sobie konstruowania >> strategii komunikacji << bez dogłębnego poznania firmy. Dlatego niezbędnym elementem procesu tworzenia strategii komunikacji w agencji ReBrain są warsztaty strategiczne, konsultacje i spotkania. W trakcie ich trwania mamy kontakt z reprezentantami wszystkich działów w firmie (łącznie z zarządem). Na tych warsztatach to uczestnicy wykonują największą

poprzednie artykuły
Zamawiasz w Bolt? Zobacz jak Cię oszukują!

Zamawiasz przez Bolt Foood? Tak Cię oszukuje…

Zamawianie jedzenia przez aplikacje w ostatnim czasie stało się bardzo uciążliwe. Oczywiście głównie ze względu na doświadczenia konsumenta. Nie, nie chodzi mi o UX w aplikacji. Chodzi o doświadczenia konsumenta, który wydając pieniądze nie otrzymuje tego, co dostał a proponowane rekompensaty to śmianie się konsumentowi w twarz. Problemów jest mnóstwo.

kogut z jajami

W marketingu trzeba mieć jaja

Coraz większa poprawność polityczna i strach przed negatywnymi emocjami sprawiają, że w reklamie dominuje nijaka, pozbawiona wyrazu komunikacja. Tymczasem, by przetrwać w erze ogromnej konkurencji i przebić się przez zjawisko "ślepoty banerowej", trzeba się wyróżniać. Nasz mózg zapamiętuje tylko te przekazy, które wzbudzają silne emocje – zarówno pozytywne, jak i
Program Social Selling - Krok po Kroku

PROGRAM SOCIAL SELLING KROK PO KROKU

Social Selling w ostatnim czasie stał się bardzo modnym zjawiskiem. Ekspertów od social sellingu powstało tyle, co ekspertów od TikToka. Niestety większość działań social sellingowych prowadzonych jest doraźnie, mało skutecznie albo wręcz szkodliwie (np. używanie botów do komunikacji z potencjalnymi klientami). Poniżej opisałem schemat programu social sellingowego, który w kilka

To już jest koniec... Nie ma już nic...