Jak sprzedawać w Social Media?
Program dedykowanych warsztatów dla Twojej firmy.
Dlaczego warto?
Social Media to nie tylko zdjęcia jedzenia na Instagramie czy wspomnienia z wakacji na Facebooku. To również doskonałe narzędzie do nawiązywania relacji biznesowych. Jednak (jak każde narzędzie) wymaga profesjonalnego podejścia. Obecność w tym kanale wymaga transparentności, otwartości, umiejętności miękkich oraz umiejętności budowania zaufania. Jak wykorzystać kanały biznesowe (jak np. LinkedIn czy SlideShare) aby pozyskać nowych partnerów biznesowych? Czym jest Social Listening i jak go wykorzystać do wyszukiwania potencjalnych okazji sprzedażowych? Jak nie być internetowym akwizytorem i pisać skuteczne, nienachalne wiadomości do nieznajomych? Tego wszystkiego dowiesz się na warsztatach „Jak sprzedawać w Social Media?”.
Co Twoi handlowcy będą umieli po szkoleniu?
- Uzupełnić swój profil w mediach społecznościowych,
- Wyszukiwać potencjalnych Klientów w sieci LinkedIn,
- Nawiązywać kontakty z nowymi Klientami,
- Nawiązywać relacje nie będąc Linkedinowymi akwizytorami,
- Umieć wyszukiwać i publikować ciekawe treści,
- Umawiać się na spotkania biznesowe z potencjalnymi Klientami,
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma indywidualny certyfikat!
Prowadzący:
Kamil Mirowski
Od 2011 roku zajmuje się przygotowywaniem oraz prowadzeniem strategicznych działań marketingowych.. Specjalizuje się w strategicznym wykorzystaniu Social Media we wszystkich obszarach działalności biznesu: komunikacji marketingowej, pozyskiwaniu Klientów, komunikacji wewnętrznej oraz rekrutacji.
Od 2016 roku prowadzi szkolenia oraz warsztaty z obszarów swojej działalności. Dzieli się przede wszystkim doświadczeniem stale zdobywanym podczas pracy „na pierwszej linii frontu”. Współpracuje z Klientami bezpośrednimi oraz agencjami interaktywnymi.
Miał okazję prowadzić szkolenia dla takich firm jak: MetLife, Forum Media, Ambasada Stanów Zjednoczonych, Nespresso (Nestle), Canon oraz innych, mniejszych przedsiębiorstw.
Przykładowe, przeszkolone firmy:
Przykładowa agenda:
09:00 - 09:30 - Przywitanie oraz "ice-brakers",
09:00 - 10:30 - Podstawowe informacje na temat Social Media w kontekście sprzedażowym,
10:30 - 10:35 - przerwa kawowa,
10:35 - 12:05 - I Filar: Personal Branding (budowanie marki experta, praca na profilach)
12:05 - 12:45 - przerwa obiadowa,
12:45 - 13:30 - II filar: Budowanie sieci kontaktów (lead generation, pisanie wiadomości),
13:30 - 14:15 - III filar: Budowanie zaangażowania i wynajdywanie okacji sprzedażowych,
14:15 - 14:30 - przerwa kawowa,
14:30 - 15:30 - IV Filar: Budowanie relacji (social helping, consultacy selling),
15:30 - 16:00 - Mierzenie efektów, planowanie pracy, podsumowanie
Wybrane opinie uczestników poprzednich edycji warsztatów:
Profesjonalne i merytoryczne szkolenie i warsztaty. Zdecydowanie polecam Kamila każdemu kto interesuje się tą tematyką. Jedna wada szkolenia była taka, że było za krótkie :)
Byłam uczestniczką szkolenia prowadzonego przez Kamila "skuteczny marketing na LinkedIn". Był to bardzo dobrze zainwestowany czas. Prowadzący świetnie zna się na Social Mediach i w sposób bardzo przyjemny wprowadził w ten świat wszystkich uczestników! Gorąco polecam!
Historia jest długa, ale najlepszym podsumowaniem szkolenia i współpracy z Kamilem jest fakt, iż od naszego spotkania nie robię żadnych „zimnych telefonów”. Polecam kontakt z Kamilem, bo ułatwi i uprzyjemni Wam pracę.