Kamil Mirowski
Digital Marketing Consultant
Od początku 2008 roku pracuję w mediach cyfrowych. Pracowałem jako dziennikarz (po ukończeniu specjalizacji Dziennikarstwo i Komunikacja Masowa), specjalista ds. reklamy online oraz product consultant w największym portalu społecznościowym (w tamtych latach) w Polsce: Naszej Klasie. W trakcie swojej kilkuletniej kariery miałem okazję pracować w redakcji dziennikarskiej, dziale handlowym mediów cyfrowych oraz w dziale marketingu jednej z technologicznych, polskich marek.
Od 2011 roku zajmuję się przygotowywaniem oraz prowadzeniem strategicznych działań łączących media cyfrowe ze światem rzeczywistym.
Specjalizuję się w strategicznym wykorzystaniu Social Media we wszystkich obszarach działalności biznesu: komunikacji marketingowej, pozyskiwaniem Klientów, komunikacji wewnętrznej oraz rekrutacji.
Od 2016 roku stale prowadzę szkolenia, prelekcje oraz warsztaty z obszarów mojej działalności. Dzielę się nie tylko pozyskaną wiedzą merytoryczną ale przede wszystkim doświadczeniem stale zdobywanym podczas pracy „na pierwszej linii frontu”. Współpracuję z Klientami bezpośrednimi oraz agencjami interaktywnymi.
Pracowałem między innymi z takimi markami jak: InPost, AXA Polska, Warka (Grupa Żywiec), Krakuski (Bahlsen), Dr.Oetker, Ipla, BZWBK, BIODERMA, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Jutrzenka (Colian), Onet, Puma, Canon, Nespresso.
W wolnych chwilach chętnie występuję na konferencjach, prowadzę wykłady na uczelniach. Udało mi się być jednym z pierwszych osób tworzących społeczność inicjatywy Czwartek Social Media oraz pierwszą osobą, która poszerzyła działalność „Czwartków” poza stolicę. W moim przypadku, do rodzinnego miasta: Białegostoku.
Prywatnie lubię spędzać wolny czas przemierzając górskie szlaki, degustując nowe i ciekawe piwa rzemieślnicze (ale również koncernowe, o ile uwarzą coś ciekawego), żeglując (chociaż dawno już tego nie robiłem) oraz grając w planszówki.