Mr. Social Academy
Mr. Social Academy to mój autorski projekt szkoleniowy, który powstał w celu edukowania polskiego rynku z zakresu efektywnego wykorzystania nowych mediów. Mr.SA tworzą praktycy, którzy na co dzień zajmują się profesjonalną obsługą firm oraz prowadzą własne działania marketingowe. Dzięki temu wiedza przekazywana na szkoleniach oraz warsztatach jest zawsze aktualna i pochodzi z prawdziwych doświadczeń z „pierwszej linii frontu”.
Misją programu jest edukowanie biznesu z zakresu efektywnego wykorzystania nowych technologii w synergicznych działaniach marketingwoych, sprzedażowych oraz rekrutacyjnych.
Celem programu jest usamodzielnianie się specjalistów ds. marketingu, działów sprzedaży oraz działów personalnych (HR), którzy bazując na swojej wiedzy oraz doświadczeniu będą kompetentnymi pracownikami oraz profesjonalnymi partnerami do rozmów z podwykonawcami.
Program uczy nie tylko jak samodzielnie prowadzić działania na wielu frontach, ale również jak współpracować z podwykonawcami i weryfikować ich pracę oraz koszty prowadzonych przez nich działań.
Program Mr.SA skierowany jest do wszystkich osób, którym zależy na prowadzeniu profesjonalnych działań w mediach cyfrowych z zakresu marketingu, działań sprzedażowych oraz rekrutacyjnych.
Formy szkoleniowe
Prowadzone w Akademii zajęcia mają zazwyczaj charakter mieszany. Składają się z części wykładowej (przekazywania wiedzy) oraz z części warsztatowej (pracy na żywym organizmie, utrwalanie wiedzy). Dedykowane projekty przygotowywane są indywidualnie na potrzeby danego przedsiębiorstwa. Kursanci jednak powinni posiadać elementarną wiedzę na temat Internetu oraz nowych technologii: web, mobile, e-mail itp.
Marki, dla których organizowaliśmy dedykowane szkolenia:
Przykładowe tematy szkoleń:
Skuteczne działania sprzedażowe na LinkedIn (Social Selling)
Zajęcia przygotowane głównie z myślą o działach sprzedaży w sektorze B2B. Podczas zajęć kursanci dowiadują się czym jest social selling i jak wdrożyć go w firmie. Na żywym organizmie (z wykorzystaniem serwisu LinkedIn) uczą się jak budować wizerunek eksperta, jak nawiązywać kontakty oraz budować relacje z potencjalnymi Klientami. Podczas warsztatów opracowują własne wiadomości sprzedażowe oraz aktualizują profile pod kątem personal brandingu.
Strategia Social Media w Biznesie
Ogólne szkolenie na temat mediów społecznościowych oraz sposobów wykorzystania ich elementów w prowadzonej działalności biznesowej. Kursanci poznają genezę oraz specyfikę mediów społecznościowych. Podczas warsztatów przygotowują wspólną strategię obecności biznesu w Social Mediach od wypracowania celów, przez określanie grup docelowych aż po planowanie komunikacji oraz weryfikacji skuteczności prowadzonych działań.
Strategia Social Media w Biznesie Lokalnym (sektor MŚP)
Zmodyfikowana forma szkolenia „Strategia Social Media w Biznesie” dedykowana lokalnym przedsiębiorcom. Media Społecznościowe to idealne miejsce dla mniejszych, lokalnych biznesów, które mają ograniczony budżet na działania marketingowe i muszą opierać się o działania organiczne oraz rekomendacje. Podczas warsztatów kursanci uczą się jak wykorzystać serwisy społecznościowe oraz aplikacje mobilne do budowania wizerunku przyjaznego miejsca, które jest chętnie odwiedzane przez lokalną społeczność.
Media Społecznościowe w służbie rekrutacji (Employer Branding w Social Media)
Szkolenie dedykowane osobom zajmującym się rekrutacją oraz organizacją higieny pracy w firmach. Podczas szkolenia kursanci poznają sposoby angażowania pracowników oraz budowania wizerunku dobrego pracodawcy. Podczas warsztatów dowiadują się jak budować wizerunek profesjonalnego pracodawcy-managera (personal branding na poziomie kadry zarządzającej) oraz jak umiejętnie wdrożyć Social Media Policy w firmie, aby służyła konkretnym celom wizerunkowym.
Dlaczego warto?
Zainteresowany szkoleniem?
Zostaw numer telefonu bądź e-mail - skontaktuję się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe, by ustalić szczegóły :)
Lub po prostu napisz:
kamil@mrsocial.pl
Kamil Mirowski - autor projektu
Od 2016 roku stale prowadzę szkolenia, prelekcje oraz warsztaty z obszaru nowych mediów (tam, gdzie łączą się kompetencje marketingu, sprzedaży oraz rekrutacji). Dzielę się nie tylko pozyskaną wiedzą merytoryczną ale przede wszystkim doświadczeniem stale zdobywanym podczas pracy „na pierwszej linii frontu”. Współpracuję z Klientami bezpośrednimi oraz agencjami interaktywnymi.