Jak sprzedawać w Social Media?

Program dedykowanych warsztatów dla Twojej firmy.

Dlaczego warto?

Social Media to nie tylko zdjęcia jedzenia na Instagramie czy wspomnienia z wakacji na Facebooku. To również doskonałe narzędzie do nawiązywania relacji biznesowych. Jednak (jak każde narzędzie) wymaga profesjonalnego podejścia. Obecność w tym kanale wymaga transparentności, otwartości, umiejętności miękkich oraz umiejętności budowania zaufania. Jak wykorzystać kanały biznesowe (jak np. LinkedIn czy SlideShare) aby pozyskać nowych partnerów biznesowych? Czym jest Social Listening i jak go wykorzystać do wyszukiwania potencjalnych okazji sprzedażowych? Jak nie być internetowym akwizytorem i pisać skuteczne, nienachalne wiadomości do nieznajomych? Tego wszystkiego dowiesz się na warsztatach „Jak sprzedawać w Social Media?”.

dlaczego_warto
Bez-nazwy-1

Co Twoi handlowcy będą umieli po szkoleniu?

  • Wykorzystywać Social Media jako kolejne narzędzie do codziennej pracy sprzedawcy,
  • Zbudować profesjonalny profil eksperta-sprzedawcy w serwisie społecznościowym,
  • Wyszukiwać potencjalnych Klientów,
  • Poszerzać sieć kontaktów biznesowych,
  • Zbierać "leady" poprzez mechanizm social listening,
  • Budować relacje z potencjalnymi Klientami w serwisie społecznościowym,
  • Pisać nienachalne wiadomości rozpoczynające proces sprzedaży,
  • Wykorzystywać tzw. „social proof” czyli społeczne rekomendacje,

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma indywidualny certyfikat!

Prowadzący:

Kamil Mirowski

Od 2011 roku zajmuje się przygotowywaniem oraz prowadzeniem strategicznych działań marketingowych.. Specjalizuje się w strategicznym wykorzystaniu Social Media we wszystkich obszarach działalności biznesu: komunikacji marketingowej, pozyskiwaniu Klientów, komunikacji wewnętrznej oraz rekrutacji.

Od 2016 roku prowadzi szkolenia oraz warsztaty z obszarów swojej działalności. Dzieli się przede wszystkim doświadczeniem stale zdobywanym podczas pracy „na pierwszej linii frontu”. Współpracuje z Klientami bezpośrednimi oraz agencjami interaktywnymi.

Miał okazję prowadzić szkolenia dla takich firm jak: MetLife, Forum Media, Ambasada Stanów Zjednoczonych, Nespresso (Nestle), Canon oraz innych, mniejszych przedsiębiorstw.

kamilm

Przykładowe, przeszkolone firmy:

lista

Przykładowa agenda:

09:00 - 09:30 - Przywitanie oraz "ice-brakers",

09:00 - 10:30 - Podstawowe informacje na temat Social Media w kontekście sprzedażowym,

10:30 - 10:35 - przerwa kawowa,

10:35 - 12:05 - I Filar: Personal Branding (budowanie marki experta, praca na profilach)

12:05 - 12:45 - przerwa obiadowa,

12:45 - 13:30 - II filar: Budowanie sieci kontaktów (lead generation, pisanie wiadomości),

13:30 - 14:15 - III filar: Budowanie zaangażowania i wynajdywanie okacji sprzedażowych,

14:15 - 14:30 - przerwa kawowa,

14:30 - 15:30 - IV Filar: Budowanie relacji (social helping, consultacy selling),

15:30 - 16:00 - Mierzenie efektów, planowanie pracy, podsumowanie

Wybrane opinie uczestników poprzednich edycji warsztatów:

Profesjonalne i merytoryczne szkolenie i warsztaty. Zdecydowanie polecam Kamila każdemu kto interesuje się tą tematyką. Jedna wada szkolenia była taka, że było za krótkie :)

Wojciech

Wojciech

Canon Polska

Byłam uczestniczką szkolenia prowadzonego przez Kamila "skuteczny marketing na LinkedIn". Był to bardzo dobrze zainwestowany czas. Prowadzący świetnie zna się na Social Mediach i w sposób bardzo przyjemny wprowadził w ten świat wszystkich uczestników! Gorąco polecam!

kamila

Kamila

Arval - BNP Paribas Group

Historia jest długa, ale najlepszym podsumowaniem szkolenia i współpracy z Kamilem jest fakt, iż od naszego spotkania nie robię żadnych „zimnych telefonów”. Polecam kontakt z Kamilem, bo ułatwi i uprzyjemni Wam pracę.

piotr kawicki

Piotr

Nestle (Nespresso)

Poproś o wycenę warsztatów dla Twojej firmy:

Każda firma jest inna. Każdy pracownik firmy jest inny. Warsztaty dedykowane firmom są za każdym razem przygotowywane specjalnie pod kątem firmy, pracowników oraz branży.

Wysyłając formularz zgadzasz się na zapisanie danych na potrzeby kontaktu z Tobą w celu ustalenia szczegółów warsztatów, przygotowania wyceny oraz przedstawienia oferty.