Strategia Social Media: Warsztaty

Czym jest strategia komunikacji w mediach społecznościowych? Jak określić tzw. KPI (key performance indicators), czyli – jak mierzyć efektywność kampanii w Social Media? Jak opracować grupy celowe oraz persony do komunikacji? Jak wybrać najlepsze kanały komunikacji? Autorskie warsztaty, podczas których pracujemy na żywym organizmie – zaczynając od określenia celów obecności w mediach cyfrowych – a kończą nauką mierzenia efektywności prowadzonych działań oraz weryfikacji skuteczności działań prowadzonych przez zewnętrzną agencję.

Program Warsztatów

Strategia Social Media – podstawowe informacje,

- Social Media - informacje ogólne

- Elementy Strategii,

- Miejsce Strategii Social Media w Strategii Marketingowej,

- Ekosystem Mediów Społecznościowych (kanały, Użytkownicy),

- Konsumpcja Social Mediów wśród Użytkowników

 

Podstawowe elementy Strategii Social Media:

- Określanie celów oraz mierników efektywności kampanii,

- Określanie grup docelowych – budowanie person,

 

Określanie zasobów: 

- kto będzie to robił (wewnętrzny zespół czy agencja),

- kiedy będzie to robił (szacowanie czasu pracy),

- jaki budżet reklamowy planujemy,

 

Wybór odpowiednich kanałów komunikacji oraz form reklamowych na podstawie zasobów,

 

Planowanie komunikacji

- Przygotowanie koszyków tematycznych realizujących cele komunikacyjne,

- Projektowanie harmonogramów publikacji,

- Recykling treści – planowanie publikacji cross-kanałowych,

- Publikowanie treści – kiedy, jakie, jak często, skąd czerpać pomysły na posty,

- Zasady moderacji oraz zarządzania „kryzysami” w Social Media (+ case study)

 

Aktywacje i konkursy:

- Prawne aspekty prowadzenia aktywacji konkursowych,

- Zasady wybranych platform (regulaminy): Facebook, Instagram, Twitter,

- Dobre i złe praktyki organizowania konkursów (co może pójść nie tak)

- Case study ciekawych aktywacji,

 

Badanie efektywności komunikacji:

- Narzędzia do analityki: SoTrender, SentiOne, Brand24 itp.,

- Insights (wewnętrzne statystyki wybranych serwisów),

- Wyciąganie wniosków, wprowadzanie zmian do strategii komunikacji,

 

Podsumowanie

Efektem warsztatów ma być przygotowanie strategii komunikacji marki na rok 2018. Wspólne przygotowywanie strategii pod okiem doświadczonego eksperta pozwolą osobom prowadzącym komunikację na osiągnięcie celów biznesowych takich jak: wsparcie sprzedaży, budowanie ruchu na stronie www lub w sklepie stacjonarnym. 

Efektem warsztatów powinno być przygotowanie efektywnej strategii komunkacji w Social Media.

Chciałbyś wdrożyć Strategię Social Media w Twojej firmie?

To tylko przykład! Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie!
Napisz na mirowskikamil@gmail.com lub wypełnij formularz.
Po krótkiej rozmowie przygotujemy ofertę uszytą na miarę :)

5505,5416,5483,5491,5479,5487,5490,5416,5440,5416,5491,5487,5496,5493,5501,5497,5489,5487,5489,5479,5491,5487,5490,5446,5485,5491,5479,5487,5490,5428,5481,5493,5491,5416,5426,5416,5497,5499,5480,5488,5483,5481,5498,5416,5440,5416,5465,5498,5496,5479,5498,5483,5485,5487,5479,5414,5465,5493,5481,5487,5479,5490,5414,5459,5483,5482,5487,5479,5416,5507

Wybrane marki, dla których przygotowywałem strategie social media:

Dlaczego warto?


  • Dedykowany program
  • Indywidualne podejście
  • Praca na żywym organiźmie
  • Efekt: Twoja Strategia Social Media
  • Praca pod okiem eksperta
  • Możliwość konsultacji po szkoleniu

Prowadzący: Kamil Mirowski


fota2

Od 2016 roku stale prowadzę szkolenia, prelekcje oraz warsztaty z obszarów mojej działalności. Dzielę się nie tylko pozyskaną wiedzą merytoryczną ale przede wszystkim doświadczeniem stale zdobywanym podczas pracy „na pierwszej linii frontu”. Współpracuję z Klientami bezpośrednimi oraz agencjami interaktywnymi.