Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn

LinkedIn po zmianach na przełomie 2016 i 2017 roku stał się doskonałym narzędziem do prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych. Obecność biznesu (zwłaszcza w sektorze B2B) w tym medium może zdecydowanie ułatwić pracę handlowców. Skuteczna obecność handlowców w tego typu medium może w niedalekiej przyszłości okazać się jednym z lepszych sposobów na nawiązanie biznesowych relacji.

Skuteczna_sprzedaz_LN_1200x

Szkolenie zostało przygotowane pierwotnie jako otwarte, w którym wzięło udział łącznie ponad 40 osób z bardzo różnych firm o bardzo różnym poziomie wiedzy. Szkolenie to było przeznaczone dla głównie dla działów marketingu. Obecnie szkolenie przekształcone zostało w propozycję intensywnych warsztatów dedykowanych osobom odpowiedzialnym za sprzedaż.

Poniżej przykładowa agenda warsztatów Skuteczne Działania Sprzedażowe na LinkedIn

1. Social Selling – wprowadzenie:

  • Co to jest Social Selling?
  • Co to jest Social Listening?
  • Co to jest Social Networking?
  • Co to jest Social Customer Care?

2. Cztery filary skutecznych działań sprzedażowych (via SalesForce&LinkedIn):

I. Pozycjonowanie (budowanie marki osobistej, korzystanie z marki firmy)

  • Jak aktualizować swój profil,
  • Czym jest social selling index (jak go sprawdzić, jak go podnosić),
  • Korzystanie z social media policy oraz zasobów firmowych,
  • Jak powinien wyglądać idealny profil na LinkedIn,

II. Budowanie sieci kontaktów (lead generation):

  • Precyzyjne wyszukiwanie potencjalnych Klientów,
  • Powiększanie sieci poprzez skuteczne wiadomości zapraszające,
  • System Konsekwencji (opracowany przez LinkedIn University),
  • Zarządzanie kontaktami (CRM vs Sales Navigator),

III. Budowanie zaangażowania:

  • Język komunikacji w social media,
  • Jak często publikować,
  • Skąd brać materiały do publikacji (czym jest kuratela treści),
  • Gdzie i w jaki sposób się udzielać,

 IV. Budowanie relacji – jak nie zostać akwizytorem na LinkenIn:

  • ROR – czym jest Return On Relations
  • Poszukiwanie pretekstów komunikacyjnych,
  • Utrzymywanie kontaktów z prospektami (potencjalnymi Klientami),
  • Przekazywanie wartościowych treści odpowiednim osobom,
  • Consultacy selling (sprzedaż przez pomoc) – jak wykorzystać

3. Podsumowanie i prace indywidualne na profilach

  1. Sprawdzanie SSI (social selling index),
  2. Opracowanie strategii komunikacji na LinkedIn,
  3. Wyszukiwanie pretekstów,
  4. Mierzenie efektów sprzedażowych (Return On Investment)

Jeżeli jesteś zainteresowany tymi warsztatami lub podobnymi, dedykowanymi Twojej firmie lub masz jakiekolwiek pytania związane z social sellingiem – napisz do mnie na mirowskikamil@gmail.com.

Po krótkiej rozmowie zaproponuję Ci najlepsze rozwiązanie.

Dlaczego warto?


  • Dedykowany program
  • Indywidualne podejście do każdego kursanta

Prowadzący: Kamil Mirowski


fota2

Od 2016 roku stale prowadzę szkolenia, prelekcje oraz warsztaty z obszarów mojej działalności. Dzielę się nie tylko pozyskaną wiedzą merytoryczną ale przede wszystkim doświadczeniem stale zdobywanym podczas pracy „na pierwszej linii frontu”. Współpracuję z Klientami bezpośrednimi oraz agencjami interaktywnymi.