Media Społecznościowe wymagają zdecydowanie innego podejścia do marketingu niż media tradycyjne (radio, tv, a nawet portale). Wymagają komunikacji obustronnej, wymagają odpowiednich kompetencji miękkich i odpowiednich kompetencji twardych. Każdy z łatwością może wejść w świat Socialu, nie każdy wie jak, nie każdy powinien. Prowadzone przeze mnie warsztaty i szkolenia pomagają odnaleźć się w tym świecie lajków, komentarzy, konwersji, KPI'ów, CTR'ów. Nie uczę jak dodawać posty na Facebooku. To musisz już umieć. Mogę Cię jednak nauczyć jak napisać post, by miał sens, by spełniał wcześniej zaplanowany cel. By przybliżył Twoich fanów do Ciebie. By Twoja obecność w mediach społecznościowych sprawiła, że Twoi fani będą mieli prawdziwą wartość a prowadzone działania przynosiły zyski. W jakich obszarach mogę Ci pomóc?: Szkolenie:
  • Skuteczne działania sprzedażowe w Social Media (Social Selling)
  • Social Media od podstaw (definicje, trendy, serwisy, historia, specyfika)
  • Social Media dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, (dla firm z małym budżetem)
  • Social Media w służbie osobistego wizerunku (personal branding w Social Media)
  • Social Media w służbie rekrutacji (employer branding)
  • Komunikacja w Mediach Społecznościowych, (czyli jak pisać, by osiągnąć cele)
  • Strategia Social Media, (jak się przygotować, jak zaplanować strategię)
  • Rekrutacja fanów (jak to robić zgodnie z regulaminami i polskim prawem)
  • Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych na Facebooku,
  • Mierzenie efektów prowadzonych działań (KPI, ROI, CTR)
Warsztaty:
  • Wspólne opracowanie kompleksowej strategii dla Twojej marki,
  • Opracowanie przykładowych planów publikacji zgodnych ze strategią,
  • Projektowanie oraz planowanie kampanii reklamowej,
  • Zakładanie profili w serwisach społecznościowych (personal branding),
  • Social Selling (warsztaty dedykowane handlowcom)
Prowadzone przeze mnie zajęcia zawsze mają charakter mieszanki wykładu z warsztatami. Szkolenia nie muszą składać się ze wszystkich elementów. Każde prowadzenie będzie dostosowane do potrzeb Klienta oraz umiejętności kursantów. Kursanci jednak powinni posiadać przynajmniej podstawową wiedzę o Internecie i serwisach społecznościowych (np. posiadać aktywne konto na Facebooku). Szkolenia i warsztaty staram się prowadzić z grupie od 3 do 10 osób, tak, aby każdy z uczestników miał możliwość indywidualnego kontaktu oraz nauki konkretnych umiejętności. Koszty szkolenia uzależnione są od ogólnej liczby uczestników, zakresu, miejsca, w którym odbywa się szkolenie. Każde szkolenia oraz warsztaty wyceniane są indywidualnie.   Średni koszt uczestnika na 5-osobowym szkoleniu z podstaw prowadzenia działań dla małych i średnich przedsiębiorstw to 390 zł netto. Jeżeli byłbyś zainteresowany szkoleniem dla Ciebie lub Twojej firmy - napisz do mnie: mirowskikamil(małpa)gmail.com Spotkamy się, porozmawiamy i omówimy, w czym mógłbym Ci pomóc. Zobacz przykładowy program szkolenia "Social Media w służbie rekrutacji": SoMe_w_HR_propozycja_szkolenia_MrS20160913 Referencje:

ZDZ_szkolenie_referencje