- Skuteczne działania sprzedażowe w Social Media (Social Selling)
- Social Media od podstaw (definicje, trendy, serwisy, historia, specyfika)
- Social Media dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, (dla firm z małym budżetem)
- Social Media w służbie osobistego wizerunku (personal branding w Social Media)
- Social Media w służbie rekrutacji (employer branding)
- Komunikacja w Mediach Społecznościowych, (czyli jak pisać, by osiągnąć cele)
- Strategia Social Media, (jak się przygotować, jak zaplanować strategię)
- Rekrutacja fanów (jak to robić zgodnie z regulaminami i polskim prawem)
- Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych na Facebooku,
- Mierzenie efektów prowadzonych działań (KPI, ROI, CTR)
- Wspólne opracowanie kompleksowej strategii dla Twojej marki,
- Opracowanie przykładowych planów publikacji zgodnych ze strategią,
- Projektowanie oraz planowanie kampanii reklamowej,
- Zakładanie profili w serwisach społecznościowych (personal branding),
- Social Selling (warsztaty dedykowane handlowcom)